Halo Kawan..


Assalamualaikum. Hmm mau buka cerita fasal kawan aku ne yang aku sayang dari dulu sampai sekarang. Aku tidak tau lah mau cakap apa sudah. Lama sudah aku tidak betegur sama dia pun sebab mulut orang yang suka sampai2 ne sampai lah aku begaduh sama dia dan tidak betegur sampai lah sekarang. Hmm memang sakit kalau kita sendiri tidak ada salah baru orang yang menyampai yang bukan2 sampai begaduh, huh memang sakit hati. Tapi ingatlah sabar itu separuh daripada iman :) aku selalu ingat yang di atas tiada Tuhan selain Allah. Aku senantiasa berdoa sama Tuhan supaya hubungan persahabatan kita berkekalan. Hope so! Amin. Bila diingat lagi kenangan manis fasal kami dulu2 memang best shushi2 dulu. Huh tidak dapat dilupakan tapi sekarang jarang sudah macam dulu sebab dua orang pindah sudah kan. Tulah fasal tidak dapat aku lupakan sampai sekrang. Biarpun apa yang terjadi aku tetap sayang kamu semua sebagai kawan kuh buat selama2nya biarpun kamu tidak mau tegur aku kah, aku tetap sayang kamu semua. Hmm bila diingat lagi fasal yang dulu2 memang best tapi sedih juga bah :( kami semua tidak macam dulu lagi. Semua sudah buat haluan masing2. Kawankawan tegurtegur gituhgituh saja bahh, Hmm aku pun sekarang tidak tau mau buat apa lagi semuanya sudah berubahh. Memang sedih bhu :c aitte! tidak tau lah sudah sekarang ne. Otak kuh pun kosong sudah sekarang ne. Tidak tau juga sudah mau taip apa ne. Urghhh! hmm sebelum menutup cerita aku ne. Aku mau mintak maaf sama kawan saya LULUBELL SHUSHI dan semuanya. Aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Apa yang aku buat sama kamu selama ini kalau aku ada cakap2 fasal kamu kah? kutuk2 kamu kah? Aku mintak maaf banyak2. Kalau kamu maafkan alhamdulillah. Dan aku harap tiada lagi fasal ungkit2 sudah antara kita semua. Aku mau macam dulu lagi tanpa kamu susah juga sudah hidup ne tiada lagi tempat untuk mengadu tiada lagi tempat curhat. Itulah keistimewaan seorang kawan :) dan aku gembira dapat bekawan sama kamu semua. AKU SAYANG KAMU SEMUA! sebagai penutup aku mau cakap sekali lagi. Aku minta maaf sama kamu semua! Tolonglah terima maafkuh, cukup ikhlas aku minta maaf sama kamu, dan kamu pun begitu juga. Ba baiklah. Assalamualaikum.