Rambut oh Rambut :)


Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck! rambut semakin hari semakin panjang, Aww suka nya saya :D tidak tau mau buat apa sama rambut ne. Aku janji aku tidak mau potong rambut lagi nanti pendek lama lagi panjang. Ba so now, panjang sudah jadi jadi dan jadi menjaga lah aku. Aduhhh gembiraaaaaa hati bahh! aku potong yang becabang ja yang lain2 tuh tidak mau sudah. Menjaga rambut, muka, badan, apa semua mesti dijaga mulai sekarang. Hahaha aku pun sama fyfy sudah janji mau bersama selamanya berambut panjang. Hehe itulah janji kami sekawan takkan pernah berubah. Sebab dua2 pun sudah pandai pekir yang mana baik yang mana buruk. Itulah memilih kawan janganlah dari cantik or dari jenis fashion or what. Yang penting pandai jaga hati tidak pentingkan diri sendiri tapi kalau hatinya busuk macam taik babi buat apa kan. Lupakan saja. Hahaha ba baiklah, mau chow masa untuk reblog Tumblr.