Sorry, baru nak update.


Assalamualaikum semua (: selamat kembali. Hahaha sorry lahh sebab broadband ne baru sedja abang aku bayar. Hehee i miss my tumblr, facebook, blogger and you (: hmm memang bosan lahh kalau teda unline sebulan ou memang sakit sangat. Huh nasib lahh di bulan yang mulia ini aku dapat juga bersabar. Haha oya? cerita fasal puasa ne, aha memang bestpunya :D happy lahhh. Baru tuh puasa aku baru 7 jaa. Yang lain tuh paham2 laah yaa, baru ja niat mau puasa pertama bagi full tapi tidak boleh. Ishh geram sangat. Tapi yang penting aku puasa juga sekarang ne. Takda ponteng2 dahh, aku tak mau macam dulu lagi aku berubah sudah. Hahaha kata2 macam tidak percaya bahh. Huh aku banyak kan juga buat amal di bulan yang mulia ne (: semua aku buat perintah-Nya. Alhamdulillah, aku sayang Allah. Dan aku lupakan semua perkara yang tidak baik dan banyak buat amal (: so dengan itu. Habis sudah mau cakap ne, Ba baiklah selamat berpuasa (: