jangan kurang ajar! FCUK


Eh sial laa, seumur aku hidup sampai sekarang baru aku jumpa lelaki macam kau oo nasib sudah aku block kau, manis sangat mulut dia berbicara ya agak biadap sedikit. Hahaha sukati kuh la aku mau tutup aurat atau tidak itu bukan hak kau tapi aku. Aku tau laa aku siapa tidak juga aku berlagak sembahyang! tapi sudah kewajiban kita untuk menunaikannya aku buat la dengan ikhlas tapi untuk tutup aurat hati kuh masih keras belum terbuka lagi. Tulah susah aku , jadiiiiiiii jangan sedap saja menyuruh orang ok sedangkan kau tuh belum tau sembahyang atau tidak , sila cermin diri anda dulu sebelum kata orang oke :) oya? dan lagi satu ne mau cerita sebelum aku mau off. Hehe time aku ikut CAMP PERDANA di sekolah, time tuh juga lepas sembahyang magrib ustazah bagi ceramah lagii. Macam ne hah! ustazah kata kalau bertudung biarlah tutup seluruh badan kecuali tapak tangan dan muka. Tapi kata ustazah kalau bertudung ja hanya ikut fashion masih tenguk bentuk badan itu pun tidak boleh. Sama bertudung memakai seluar getah tuh leggin tuh? itu lagi la tidak boleh sebab itu hanyalah membalut aurat bukannya menutup aurat 'ustazah kata' huh! tulah mau bertudung tapi belum masanya. Aku begini tidak tutup aurat tapi aku tau juga tentang islam dan aku ikut perintah-Nya dan meninggalkan larangan-Nya. Assalamualaikum.